Τετάρτη, Φεβρουαρίου 21, 2007

Πω πω Μπαλάκιααααα!!!!

Αν κι έχω χάσει επεισόδια και με κίνδυνο να είμαι εκτός θέματος …. :

1. Δε φοβάμαι τον κίνδυνο να είμαι εκτός θέματος κι έχω και υπέρταση (αν τόβαζα χωριστά θα έγραφα 6!!)

2. Λατρεύω την παράδοση στη γεύση, στην εικόνα, στον ήχο και στ΄άγγιγμα. Αγαπώ όλες τις μουσικές κι όλα τα χρώματα. Χαλαρώνω με Χατζηδάκι, ηρεμώ με Chopin, χορεύω με Μητσάκη, νταλγκαδιάζω με Χριστοδουλόπουλο και σαν πιω καμπόσο, τραγουδάω το «τέσσερις πήγε μου είπαν πάλι φύγε …..» Στην όπερα με πήγε η ξαδέρφη μου πριν κάποια χρόνια κι άρχισα να κλαίω όταν διαπίστωσα πως δεν είχε τελειώσει στο δεύτερο μέρος κι είχε και τρίτο …. Και δε φορούσα κι αδιάβροχη μάσκαρα!!!

3. Την ώρα που γεννιόμουνα χτυπούσανε καμπάνες (ήτανε Κυριακή) Από τότε που τόμαθα νηστεύω κάθε Σαρακοστή. Τη Μεγάλη Παρασκευή όμως το βράδυ, μετά τον Επιτάφιο τηγανίζω τη σκωταριά και κολάζω κι άλλους να τη μοιραστούν μαζί μου. Είναι παλιά παράδοση που κρατάει απ΄τον παππού μου …

4. Πολλές φορές πίστεψα πως είμαι απαίσια μάνα, αλλά τελικά κατέληξα πως δεν είμαι και του πεταματού! Τουλάχιστο έβγαλα καλό παιδί ….

5. Πίνω πολύ αλκοόλ κι αυτό από παράδοση, (εξάλλου τόπα ότι λατρεύω την παράδοση) ο προ-προ-πάππος μου που ήτανε και παπάς (από δω μάλλον προέρχεται η έξις στη νηστεία) απεδήμησεν εις Κύριον ρ’φώντας μια νταμιτζάνα τσίπουρο και τρώγοντας 40 αυγά Πασχαλινά μετά από στοίχημα. Την άλλη μέρα ψάχνανε για παπά …

Σκυτάλη??Δε βλέπω κανέναν γύρω τρωύρω…..Δεν ξέρω και πολύ κόσμο ….. Μ έπιασε άγχοοοοος

Πιάστε ρε παιδιααααααα!!!!!!!!

BeeHappy


Sobreviviendo


Πεφταστέρι

5 Comments:

Blogger nyctolouloudo said...

μια χαρά σε κόβω....

αλλά ο παπάς να πάει από κρασί και πασχαλινά αυγά;
ποιός σήκωσε ανάσταση μετά;

5:58 μ.μ.  
Blogger Aspa said...

Μετά την ανάσταση βρε !!!

9:04 π.μ.  
Blogger Despina said...

Αυτό με το κρεατικό μετά τον επιτάφιο, μας το έκαναν μια χρονιά που ήμασταν καλεσμένοι κάπου.
Εμείς δεν ξέραμε τι να κάνουμε, δεν είχαμε και πολύ θάρρος να ρωτήσουμε κι έτσι για πρώτη φορά Μεγάλη Παρασκευή φάγαμε κρέας.
Δεν έφαγαν όμως όλοι όσοι ήταν στο τραπέζι.
Ακόμα αναρωτιέμαι τι έγινε...

11:45 π.μ.  
Blogger dimitris-r said...

Να ειδοποιηθεί ο ψηλός δίπλα σου να εξαφανίσει από το σπίτι αβγά και νταμιτζάνες... μην κι έχουμε καμμια επανάληψη της παράδοσης.

Να προσθέσω κάτι που ανακάλυψα μόλις προχτές;
ΚΑΝΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟΥΡΣΙ ΠΑΣΩΝ ΤΩΝ ΒΑΛΚΑΝΙΩΝ!!!
Άργησα αλλά το άνοιξα. Απλά άπαιχτο! Ευχαριστώ!

12:46 π.μ.  
Blogger Magica de Spell said...

Ασπα,
α) θύμησε μου να σου φέρω μια αδιάβροχη μάσκαρα. (Αχρείαστη νά 'ναι.)

β)χαίρομαι που άλλαξες γνώμη για τη μητρική σου ικανότητα. Το παιδί είναι όντως καλό.

Σε φιλώ

9:52 π.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home

Free Counters
Free Counter Hungry For Life